KLANTREACTIE

"Anne-Marie beheerst de allerbelangrijkste basis van de tekst-schrijver: ze luistert, pikt signalen snel op, staat open voor opbouwende kritiek en adviezen en heeft een kritische instelling. Een vrouw met kwaliteit!"

FRANCINE VAN DEN BERG, text writing trainer

  • slide 6
  • slide 1
  • slide 3
  • slide 3
  • slide 4
  • slide 5
  • slide 7
  • slide 8
false
10
10
fade
8
1

HIER VIND JE MIJN WERK

IN DE KRANT

Een krant kan een heel effectief communicatiekanaal zijn wanneer het past bij boodschap, doel en doelgroep. Aard, verspreidingsgebied en oplage van krant of huis-aan-huis blad moeten ook kloppen. Goede persberichten zorgen voor free publicity. Wil je meer zeggenschap over je boodschap, dan komen advertorials en advertenties in aanmerking.

Feest! PERSBERICHT


Hoe laat je een persbericht opvallen temidden van alle andere? Nieuwswaarde is natuurlijk het belangrijkste. Maar dat alleen is nog geen garantie dat de media het oppikken. Bij dit persbericht gebeurde dat wel. Het is tenslotte niet niks wanneer een bedrijf met zo'n 100 medewerkers al dertig jaar bestaat en alle crises heeft doorstaan. Bovendien heeft dit autobedrijf een boodschap. Welk bedrijf? Bourguignon. 

 

Ook wij ontkomen niet aan cookies. De enige die wij gebruiken zijn tellertjes die bijhouden hoeveel mensen de website bezoeken, welke pagina’s ze bekijken en hoe lang. Deze houden alleen aantallen bij, verder niets.

  • Details
  • Analyse en statistieken
    Akkoord
    Niet akkoord