KLANTREACTIE
“Het is net of ik mijzelf hoor praten. Precies de toon die bij mij past. Eerlijk, ik word hier warm van.”
MIJN BUITENPLAATS MAKELAARDIJ
Beke Hendriksma
Hoe functioneerden we ook alweer zonder deze mogelijkheid om actueel te zijn tot op de minuut en ervaringen te kunnen delen en contact te kunnen hebben met wie je maar wilt? Punten om rekening mee te houden in de marketingcommunicatiemix.
Belangrijk onderdeel van de campagne 'Geldzorgen? Kom in actie!' zijn korte filmpjes waarin ervaringsdeskundigen hun verhaal vertellen. We werkten dus niet met acteurs.
De ervaringsdeskundigen waren zo moedig om zelf hun verhaal te vertellen! Op basis van uitgebreide interviews die ik met hen had, maakte ik scripts voor filmpjes van twee à drie minuten en coachte en interviewde ik hen bij het filmen.
Het project was een samenwerking van Studio eLBee (campagnebeeld, ontwerp flyers, affiches en stilstaande beelden filmpjes), By Lotte Lawant (fotografie, filmsets en film(bewerking) en AKA tekst & advies.
Lees hier meer over de campagne en mijn aandeel erin.