KLANTREACTIE
“Het is net of ik mijzelf hoor praten. Precies de toon die bij mij past. Eerlijk, ik word hier warm van.”
MIJN BUITENPLAATS MAKELAARDIJ
Beke Hendriksma
Hoe functioneerden we ook alweer zonder deze mogelijkheid om actueel te zijn tot op de minuut en ervaringen te kunnen delen en contact te kunnen hebben met wie je maar wilt? Punten om rekening mee te houden in de marketingcommunicatiemix.
Als het artikel geschreven is, is het werk nog niet gedaan. Voor De Erkende Toezichthouder verwerkte ik de artikelen in een e-mailnieuwsbrief en zorgde ik voor berichten op LinkedIn en Twitter. De essentie uit de boodschap halen is daarbij essentieel.
Net als de boodschap zó verpakken dat de lezer nieuwsgierig wordt en op de link klikt met de gedachte: 'hier heb ik wat aan, dit wil ik niet missen!'
Naast contact met de klanten helpen ook de statistieken van Mailchimp, Twitter en LinkedIn mee om de boodschap zo goed mogelijk aan te laten sluiten bij de behoeften van de doelgroep.