KLANTREACTIE
“Het is net of ik mijzelf hoor praten. Precies de toon die bij mij past. Eerlijk, ik word hier warm van.”
MIJN BUITENPLAATS MAKELAARDIJ
Beke Hendriksma
Online communicatie vraagt een manier van schrijven die heel precies is afgestemd op het zoek- en scangedrag van de websitebezoeker. Structuur is alles. Teksten zijn kort, informatief, maken nieuwsgierig of roepen op tot actie.
Voor De Erkende Toezichthouder schreef ik meer dan 100 inhoudelijke artikelen over toezicht houden voor de online nieuwsbrief van deze organisatie.
Natuurlijk wist ik in het begin niet meteen genoeg van dit onderwerp om er goede artikelen over te kunnen schrijven. Ik vind het echter een uitdaging om die kennis snel te vergaren en me het nieuwe onderwerp vlot eigen te maken. Een voorbeeld vind je via de link rechts onder het logo.
De artikelen verzond ik via een nieuwsbrief in Mailchimp en plaatste ik op de website, inclusief afbeeldingen die bij het onderwerp passen.